vasárnap, augusztus 23, 2009

A könyvesbolt nagyon veszélyes hely

Ma megint elmentem vásárolni. :) Annak ellenére, hogy apunak - aki kint várt rám a parkolóban az autóban- megígértem, hogy célirányosan vásárolok, és sietek, nem bírtam megállni és betértem a Libribe a bevásárlóközpontban . Bár ne tettem volna... Megálltam a bejáratnál, és éreztem, hogy addig onnan ki nem megyek míg egy könyvet nem veszek. Hát ez annyira jól sikerült, hogy 4 könyvvel lettem gazdagabb és jó pár ezer forinttal szegényebb. Arról nem is beszélve, hogy kb. 25 percet voltam bent(a tervezett 5 perc helyett) és rohangáltam a könyvek között, mint egy megszállott hülye, hogy melyiket szeressem... :) El lehet képzelni. Komolyan, mint a gyerkőc a játékboltban (nem csak) karácsony előtt. Ez is kell, az is kell, amaz is kell, azt is szeretném, jujj, az is de jó lenne...
Rögtön a bejáratnál egy kettőt fizet hármat kap akcióba botlottam, amit egyszerűen nem lehetett kihagyni annyi jó könyvvel.
Itt hívnám fel a figyelmet egyben a bankkártya veszélyeire is. Rosszabb, mint a készpénz. Viszel magaddal X összegű készpénzt és tudod, hogy annyit költhetsz, mert annyi a keret. Ezzel szemben a bankkártya? Elfogy a készpénz, nem baj, ott a kártya, majd arról fizetek, van azon még fedezet. Hihetetlen. Alapvetően elég jól tudok spórolni, de ilyenkor nagyon elgyengülök. Most majd jó pár hónapig nagy ívben elkerülöm az ilyen veszélyes helyeket. Vagy nem. :))

4 megjegyzés:

Zsuzsu írta...

És milyen könyveket vettél? Én most a Férfit olvasom Csernus dokitól...
(apropó megkaptad az emailemet? nem sürgetésből, csak másik címről küldtem, és nem tudom, odaért-e) :-)

Nancy írta...

Jóga és pszichoterápia, Vince és Joy, A csokoládéimádók diétája, és végül az Eat, pray, love.
A másik blogomon egyébként meg tudod őket nézni, ott képek is vannak. :)
Igen megkaptam a mailedet, csak még nem tudtam válaszolni. Ígérem délután pótolom az elmaradást :)

És milyen a könyv? Én A Nőt olvastam tőle.

Zsuzsu írta...

Tudtad, hogy a Jóga és pszichoterápia a tankönyvem jógán? Hihííí! Nagyon jó könyv! Gyorsan olvasd el, és mesélj, hogy tetszik!!!!
Ha ilyen jellegű könyvekre vágysz még, szívesen írok pár címet....
A Csernus nem rossz, ír jókat......mondjuk bizonyos fajta férfiakat és helyzeteket nagyon szapul...igaza is van..... Most elhatároztam, hogy újra olvasom a Nőt.

Nancy írta...

Aztaa!! :) Ez tuti nem véletlen. Az lesz az első, amit elolvasok, ha visszakapom őket :)
Igen, igen, igen, vágyom rájuk... :))))))))) De tényleg. Ha írsz pár címet, azt megköszönöm.
Nekem Csernussal az volt a gondom, ahogy mire hozzászoktam a stílusához, már a majdnem végére értem a könyvnek. De egyébként tényleg jól látja a dolgokat.