péntek, augusztus 07, 2009

Álmok világa

Tudni kell rólam, hogy nagyon - nagyon sokszor álmodom éjjelente. Egy héten 4-5 alkalommal biztos. Legalábbis ennyire emlékszem. Ez azért érdekes, mert ezzel egyedül vagyok a családban. A többiek csak nagyon ritkán tudják feleleveníteni az álmaikat (összehasonlításképpen: félévente 1-2 alkalommal)
Egy időben sokat foglalkoztam az álmaim elemzésével is, de mivel nem igazán jutottam egyről a kettőre, így abbahagytam.
De azért időről időre felszínre tör bennem az a természetes kíváncsiság, vajon mit is jelenthetnek.
Amikor elemeztem őket, akkor csakis a modern kori elemzés alapján, véletlenül sem a Krúdy - féle könyv segítségével. De még így sem mindig jöttem rá mit is akarnak közölni.
Azért jutott most eszembe erről írni, mert kb. 3 hónapja észrevettem valamit. Az álmaim 80%-ában szerepel egy bizonyos személy. Tényleg nagyon sokszor álmodom vele (tegnap éjjel is). Van, amikor főszereplő, van amikor mellékszereplő és van amikor csak "ott van", de nem jut igazán szerephez.
A kiléte nem tudom mennyire lehet fontos. Az azonban biztos, hogy lassan 9 éve nem beszéltem vele, ha láttam is, akkor is csak én őt, ő engem nem látott. Annyit még, hogy ismerem az illetőt, 10 évvel ezelőtt jóban voltunk. De akkor megszakadt a kapcsolat, azóta emailt is csak egyszer váltottunk(kb 1,5 éve).
Ez azért annyira fura, mert még soha nem volt ilyen sűrűn visszatérő, mondhatni állandó szereplője az álmaimnak.
Őszintén szólva már nagyon sokat agyaltam azon, hogy mi lehet az üzenete. Talán fel kellene vennem vele a kapcsolatot? Vagy netalán valami előre megírt feladatom lenne vele kapcsolatban?
Azzal azonban mégsem hívhatom fel, hogy: "Helló, hónapok óta szerepelsz az álmaimban , nem tudod, hogy miért?" Elég hülyén venné ki magát a dolog.... nem?
Mégis a végére kellene valahogy járnom a dolognak, mert egyre sűrűbben tér vissza az álmaimba az idő előrehaladtával. És frusztrál, hogy nem tudom a miértjét...

2 megjegyzés:

Zsuzsu írta...

A jógán azt tanultam, hogy akivel gyakran álmodunk, azzal karmikus feladatunk van....:-)

Nancy írta...

Oké. Akkor már csak azt kell kitalálni, hogy mi az a feladat. :)