vasárnap, augusztus 09, 2009

Végre visszaköltöztem...

Hát igen. Most már végre a régi - új szobámban vagyok és onnan írok. El sem hiszem. Bár még csak az alapdolgok (értsd: szekrények, íróasztal, ágy) kaptak helyet, ez már haladás. Már tegnap éjjel is a szobában aludtam, de egy kicsit kempingeztem a szoba közepén a földön. :) Egyszerűen már megőrjítettek az órák a kattogásukkal a nappaliban, annyira, hogy még az üres szobában a földön is jobban tudtam aludni.
Mindegy. Ma lesz itt az első hivatalos éjszakám, ezúttal már az ágyikómban. :) Aztán lassan feltöltöm a szekrényeket is, mert még üresen tátonganak.
Úgy egészében azonban nagyon jó lett. Imádom. Kicsit még furcsa, reflexből sok mindent a régi helyen keresek, és mikor odaérek, akkor jövök rá, hogy már nem úgy van. Meg kell szoknom. De a jót hamar megszokja az ember. :)

2 megjegyzés:

Zsuzsu írta...

Küldj képet! Küldj képet! Küldj képet! :-))))))))))))))
(bár csak egy hét múlva tudom megnézni........)

Nancy írta...

Mire meg tudod nézni, addigra mindenképpen küldök képeket, de még nem csináltam, mert nem tudom hol a fényképezőgép. Még nem került elő. :)