kedd, augusztus 18, 2009

Cím nélkül ( mert egy sem jut eszembe)

A héten egy kicsit végre lógathatom a lábam, mert megint szabin vagyok. De ki kell használni, mert legközelebb csak karácsonykor lesz "szünet", az meg még nagyon- nagyon messze van.
Viszont most tényleg pihenek. Délelőtt elmentem egy kicsit vásárolgatni. Semmi extrát nem vettem, csak mászkálgattam egy kicsit.
Már majdnem minden a helyén van szobában is. És van három üres polcom az új könyveknek. Hát nem csodálatos? :) Már ezért megérte felújítani a szobát. :) Bár, ha az összes könyvet, amit nagyon szeretnék, megkapnám egy jó tündértől tuti nem férne rá. Vagy nagyon szűkösen. :) Mindenesetre a 3-4 új könyv, ami a jövő héten jön, az egyértelműen ráfér.

Az előbb tudatosodott bennem, hogy nemsokára huszadika, aztán még egy hét és huss elillant a nyár. De mielőtt kettőt pislantanánk már megint nyár lesz, ami persze nem baj. Rájöttem, hogy szeretem a nyarat. Eddig tél párti voltam, de ennek idén nyáron vége. A télnek is megvannak a szépségei, amit még mindig szeretek, de valahogy a nyár jobb.

És visszatérve az ünnepekre, hogy mitől tudatosodott bennem, hogy közeleg az Államalapítás ünnepe? Hát onnan, hogy két napja a Red Bull Air Race résztvevői (Bessenyei Péter és haverjai) 3 percenként itt repkednek el a fejünk felett. Le sem kell mennem a Duna- partra, mert itthonról tudom nézni (meg hallom is) őket. Délelőtt és délután is 2-3 órán keresztül. Holnapra már a hajamat fogom tépni tőle elég aktívan. Még jó, hogy egy évben csak egyszer van ilyen.
Na, de, jó kedv van, szünet van , pihi van. Örülünk magunknak. :) (csak hogy jókedvűen zárjam a bejegyzést) :)

Nincsenek megjegyzések: