péntek, július 31, 2009

Mint szürke szamár a ködben

Gondoltam lefirkantok (illetve bepötyögök) még egy pár sort, mielőtt eltűnök az elkövetkezendő 1 - 1,5 hétre. Ne aggódjatok, minden oké, csak ki vagyok költöztetve a szobából, mert vasárnap tapétázunk, hétfőn festünk, kedden aljzatkiegyenlítési munkálatokat végzünk :), amely a szerdai nap folyamán is szárad majd. Az azt következő 2 napban (értsd: csütörtök és péntek) pedig a parkettalerakás kap helyet, majd hétvégén bekerülnek- reményeim szerint- a bútorok, és elkezdődhet egy nagyon lassú (hangsúlyozom: NAGYON LASSÚ) visszapakolási folyamat. :)
De már nagyon várom. Most kicsit olyan érzésem van ebben az üres szobában, hogy egy szakasz ér véget az életemben ezzel az átalakítással. És az "új" szobával elkezdődik egy új, egy jobb korszak. Nagyon hülyén hangzik, mi? De valahogy mégis ezt érzem. Így is elég sok minden változott az életemben, ha nem is nagyon nagy és látványos dolgok(sőt lehet, hogy nem is a környezetem változott, hanem én). Ez a szobaátalakítás valahogy ennek a megkoronázása, de az is lehet, hogy csak egy újabb állomása.
Az viszont érdekes, hogy én csillagjegyemnél és ezáltal személyiségemnél fogva elég nehezen viselem a változásokat, de az utóbbi időben történteket szinte észrevétlenül "vészeltem" át. Talán pont azért, mert én is változtam.
Na ennek a bejegyzésnek sem lett túl sok mondanivalója, de néha ilyen is kell :)
Szóval most lépek, kb. másfél hét múlva jövök. De ha nem bírom ki nélkületek, akkor lehet, hogy majd titokban írok a melóból :)

Addig is várom az építő kritikát és az esetleges mondanivalókat, mert a kommentjeiteket mindenképpen elolvasom majd minden nap. :)

Nincsenek megjegyzések: