péntek, július 10, 2009

Vegyeske

Sikerült végre beszélnem anyu unokatestvérével, aki majd a szobámat festi. Nagyjából behatároltuk az munkálatok idejét: július utolsó vagy augusztus első hete.
Azért ennek van előnye is,mégpedig az, hogy a 2 hét szünetem tényleg szünet, és tényleg tudok egy kicsit pihenni.
A szünetre és pihenésre tekintettel vettem is magamnak 3 könyvet, amik ma meg is érkezetek. Kerek 2 hónapja nem vettem. Muszáj volt egy picit visszafogni a dolgot, mert túl sok könyvet vásároltam innen- onnan januártól áprilisig. Minden hónapban 2-3 esetenként négyet. :) Nekem ez a gyűjtőszenvedélyem, legalábbis egyre inkább úgy néz ki. Hát istenem, ez van. Mindekinek van valami gyengéje.
És most 2 hónap szigorú megtartóztatás után engedtem a kísértésnek.... :) Na, nem mintha nem lenne még olvasatlan könyv a polcomon, de ha meglátom, azonnal akarom ... :)
Azt meg már meg sem említem, hogy milyen hosszú azoknak a könyveknek a listája amiket el szeretnék olvasni, és persze mindig jelennek meg újak, amik hozzáadódnak ehhez a listához. Ördögi kör. Hány könyvet kellene olvasnom ahhoz évente, hogy mindegyikre jusson idő, amit felírtam? Ilyenkor érzem azt, hogy jó lenne, ha én is valami fantasy szereplő lennék és örök élettel áldottak volna meg, bár ahogy magamat ismerem, akkor sem végeznék az összes könyvvel. Így azonban gyakorlatilag 80 - 85 évbe kell besűríteni egy csomó könyvet. És a lista csak folyamatosan nő...
Megyek is és megpróbálok egy kicsit lefaragni a hátrányomból. :)

Nincsenek megjegyzések: