kedd, július 28, 2009

Egy kis segítség...


Egy kis segítségre lenne szükségem. A változatosság kedvéért film témakörben. Ha valaki látta a Szemvillanás alatt c. filmet(The life before her eyes, 2007) Uma Thurman főszereplésével, legyen oly drága és egy pár mondatban vázolja már fel nekem a lényegét (főleg a végét), ugyanis egy büdös kukkot sem értettem belőle. Illetve ez így nem teljesen igaz. Az utolsó 5 percig azt hittem, hogy értem, aztán vége lett, lement az utolsó 5 perc is, én meg csak ültem és bámultam az üres képernyőt, mint a prosti az üdülési csekket.... Utánaolvastam egy kicsit, de sehol nem találtam érdemleges magyarázatot. Lehet, hogy csak én voltam selejtes és elszalasztottam a lényeget. Szóval megköszönném , ha valaki felvilágosítana ezzel a remekművel kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések: