hétfő, július 27, 2009

Ösztönök

Nem tudom, ki mennyire hallgat az ösztöneire, vagy egyáltalán ki mennyire van azzal tisztában, hogy igenis élnek bennünk és jeleznek is. Csak annyi a probléma, hogy rohanó napjainkban valahogy ez az egyébként nagyon praktikus kis jelzőrendszerünk háttérbe szorult, és hajlamosak vagyunk semmibe venni. Én sem nagyon foglalkoztam vele eddig, azonban mióta elkezdtem jógázni, meg kicsit jobban elmélyültem az ezotériában valahogy észrevettem, hogy mégiscsak van és működik, hol kevésbé, hol erősebben. Majd a jógaszakértő megmondja, hogy mennyire van a két dolog összefüggésben, ugye? :)
Viccet félretéve, azért írtam most erről, mert a minap sikerült elég erőteljesen szirénázniuk az ösztöneimnek. Csörgött a telefonom és amint rápillantottam, hirtelen olyan nagyon - nagyon rossz érzés fogott el. Nem is tudom igazából leírni, hogy mit éreztem, de az biztos, hogy nem volt kellemes... Mi ez ha nem a "vészvillogó"? Nem is vettem fel a telefont.
Lehet, hogy hülyeségnek hangzik, és sokan nem értenek velem egyet, de én akkor is hiszem, hogy létezik ez a védelmi rendszer csak egyszerűen figyelmen kívül hagyjuk. Pedig lehet, hogy egy csomó rossz dolgot elkerülhetnénk, ha odafigyelnénk.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

És ki hívott, Hugi?:)

Nancy írta...

Kettőt találhatsz... :)

Ági írta...

Valahogy éreztem:) ezek az ösztönök.... sok mindent megsúgnak:)

Nancy írta...

Jó lenne, ha már súgnak, akkor valami jót is súgnának... :)

Nancy írta...

Ja és egyébként meg örülök, hogy most már regisztráltan is köszönthetlek itt a blogon :)