kedd, július 14, 2009

Csak úgy...

Csak úgy, írok, mert most 2 adag pakolászás között ráérek. Olyan furcsa , ahogyan ürül a szoba. Bár anyu unokatestvére leghamarabb is csak 2 hét múlva jön festeni, de én már gyakorlatilag majdnem mindent kirámoltam a szobából, úgyhogy 2 hétig a semmi közepén fogok ülni. Vicces.
De ha már itt vagyok, végre meg tudom mutatni milyen színű lesz a fal. Hát íme:
A színre kell koncentrálni, a szoba nem az én szobám. :) Már annyira festenék meg nyüzsögnék, szeretném, ha már készen lenne. Egyébként utánaolvastam egy kicsit a lila színnek, és úgy érzem egészen jól választottam. Nem csak azért, mert szeretem a lila színt, hanem mert élettanilag is pozitív hatása van.
A lila a királyság színe, az élet jele. Misztikus, spirituális, intuitív , szenzitív, kreatív, ezoterikus emberre utal. A serkentő, tüzes, melegséget adó vörös és a nyugtató, hűsítő kék keveréke. Árnyalattól függően nyugtat vagy éppen energetizál. Pozitív szín, gyakran alkalmazzák a gyógyításban is: gyulladáscsökkentő, lelkileg megnyugtató, memóriajavító, segít az álmatlanság elűzésében.
A koronacsakra színe, biztosítja megértést a tudatos és a tudattalan világ között. Egyensúlyt teremt, bölcsebbé tesz ( ami nem árt). A lila szín aktiválja az agy kreatív központját, serkenti a koncentrálóképességet.
Ezek után eszembe jutott az is, hogy több lila ruhadarabot kellene beszereznem, hamár ilyen jó hatással van a dolgokra.

Na jó,vissza a pakoláshoz...

Nincsenek megjegyzések: