csütörtök, március 25, 2010

Öltözködési norma

Ma megint egy picit felbosszantottak. Úgy éreztem magam, mint akit visszalöktek az általános iskolába, ahol szokás volt, hogy különleges alkalmakkor megszabták, hogy mit KELL felvenni. Holnap értekezlet lesz ugyebár, és a közvetlen főnököm azzal hívott fel, hogy bent elfelejtette mondani, hogy "szép ruhában" KELL menni. Na, itt elborult az agyam. Lassan már az óvodások (főleg a lányok) maguk választják ki, hogy mit vesznek fel. Nekem meg felnőtt létemre meghatározzák?????
Azért én úgy találom, hogy nem megyek ki az utcára akármilyen szedett - vedett cuccokban. A munkába menésről meg ne is beszéljünk.Nem költök milliókat ruhára, de azért próbálok adni magamra. (Ha valaki úgy veszi észre, hogy ez nem így van, most kérem, hogy jelezze nekem.:-)  ) Viccet félretéve. Nem tudom miért, de valahogy ez kiütötte nálam a biztosítékot. Megkérdeztem tőle, hogy akkor fehér blúz és fekete szoknya a kötelező viselet? Azt mondta, hogy nem de azért ne farmerbe menjek. Kérdem én, hogy miért kell most kinyalva menni az értekezletre? Azért mert ott lesznek a fejesek és azt a képet kell mutatni, hogy mindenki csinos meg minden? Röhejes ez a képmutatás. Tudom, hogy nem a közvetlen főnököm találta ki, hanem a vezetőség, de akkor is. Ők is csak a fejeseknek akarnak tetszelegni.
Azért kíváncsi vagyok, hogy a 200 emberből, aki ott lesz az értekezleten, hányan lesznek farmerban vagy legalábbis nem "szép ruhában". Esküszöm megszámolom.
Utálom, amikor megmondják, hogy mit vegyek fel. GRRRRRRRRRRRRRRR. Valakit meg fogok holnap harapni...
Legközelebb mi lesz az alap? Nagyestélyi? Bár azzal nem lenne gondom. :) Már most tudom milyen ruhát vennék fel.... :)
Őszintén? Kedvem lenne csak azért is farmerba menni holnap. De nem akarok kicseszni a közvetlen főnökömmel. Úgyis rajta csattanna az ostor, azt meg nem akarom. De a vezetőség megérdemelné. 

Nincsenek megjegyzések: