szerda, március 17, 2010

Életjel

Megvagyok. Itt vagyok. :) Élek és virulok nagyjából.
Nem tudom, ki hogy van vele, de baromi hamar eltelt ez a hosszú hétvége. Különben is milyen hülye név az, hogy hosszú hétvége? Nem is hosszú. Esetleg, ha egy hétig tartana. Na, akkor már azt mondanám, hogy oké. De így? Csak azért hosszú, mert egy nappal több??? Mindjárt megszakadok a röhögéstől... :)

Jó, jó, nem morgolódom, főleg, hogy elég ígéretesnek tűnik a hétvégi időjárás. Szabadba ki!!!!!!!! Itt a tavasz. Az igazi!!!!! :))))))))))))))))
Nagggggggggggggggggyyyyyyyyyyyyyyyyyyon szeretem.Végre levehetem és eltehetem a szekrény mélyére a télikabátot. Már nagyon untam. :) Lassa már az irodában is nyitva lehet hagyni az ablakot, hogy némi nemű kellemes tavaszi levegő szivárogjon be és ne fagyjak halálra minden egyes alkalommal, mikor a gyerekek rám nyitják a bejárati ajtót.

Mit is akartam még???? Ja igen. Biztosan észrevettétek, hogy tettem be zenét a blogra. Oldalt az "egy kis zene" menüpontban ki lehet kapcsolni, ha nagyon idegesítő. :)

Nincsenek megjegyzések: