hétfő, március 29, 2010

Jön a nyusziiiiiiiiiii :)

Hétvégén jön a nyuszíííííííííí :))) Hurrá! :)

Ennek örömére csütörtökön és pénteken szabin vagyok és nagytakarítok. :) De addig is próbálom megszokni, hogy átállítottuk az órát. Annyira megzavart ez az óratologatás, hogy ma délben világosítottak fel, hogy nem kedd van, hanem hétfő. Kész. :) Ennél többet szerintem nem is kell mondanom.:)
Még visszatérve az előző bejegyzésemre, csak annyit mondanék, hogy az értekezlet hála annak a jó égnek hamarabb lement, mint, ahogy gondoltuk. Viszont a ruházkodásban nekem volt igazam. Hogy messzire ne menjek az előttem lévő sorban pont az előttem ülő 3 emberből mindhárman farmerben voltak.... ennyit a szép ruháról. Sőt olyan főnök is volt, aki farmerban volt. Arról nem is beszélve, hogy nálunk volt aki nem is tudta, hogy szép ruhába kell jönni... Mindegy. Túl vagyunk rajta. Remélem egy jó darabig most hanyagoljuk majd az ilyesfajta összejöveteleket.
Valamit még akartam írni, de elfelejtettem. Mindegy. legközelebbre is kell hagyni valamit. :)

Nincsenek megjegyzések: