szombat, március 06, 2010

Bűnözés :)

Na, nem kell megijedni, nem csináltam semmi törvénybe ütközőt, hacsak nem a saját törvényeimmel ütköztem. :)
Mivel a ma estére általam szervezett találkozó helyszín és érdeklődés hiányában meghiúsult, temérdek idő szakad a nyakamba.
Kezdtem a bűnözést délben, amikor is anyunak a szülinapját ünnepeltük. Szülinap = torta. Bevágtam egy szelet Lúdláb tortát. :) Mentségemre szóljon, annyira jól nézett ki, hogy még a család kevésbé édesszájú tagjai sem tudtak neki ellenállni. (Bár képen nem néz ki annyira jól...életben viszont Hmmmmmmmmmmmmm)   :))))
Aztán ez a fertő kora este csak fokozódott. Ugyanis bevackoltam magam a fotelba, az ölemben egy tál friss pattogatott kukoricával (más néven popcorn:)  ) magam mellé helyezve egy pohár boros kólát és megnéztem a New moont  HD minőségben. Csak tátottam a szám. Abba nem akarok belemenni, hogy mi a különbség egy HD meg egy sima DVD között , mert én magam sem nagyon tudom, de látványban tény, hogy nagyságrendekkel jobb a HD. Pedig a videók idején, amikor megjelentek az első dvd-k, még nem gondoltuk, hogy lehet egy film még jobb minőségű, mint a dvd... Most meg...
Na mindegy. A lényeg, hogy ez a kb. 2 óra tobzódás és bűnözés annyira jót tett a lelkemnek... :)
Rájöttem, hogy többször kellene ilyet csinálnom. :) (Azt hiszem az Avatár lesz a következő, amit ilyen formátumban meg fogok nézni.)
A film meg egyébként jó volt, de még mindig azt mondom, hogy könyvben jobb.

Nincsenek megjegyzések: