péntek, március 12, 2010

Hurrá, hurrá, hurrá.

Mi a kitörő öröm oka?
1) Péntek van
2) Süt a nap, ami elolvasztja az undorító havat.
3) Az imént láttam az Eclipse előzetesét. :)

Mondhatjátok a 3. pont miatt, hogy nem vagyok normális, de ez a kedvenc részem könyvben és a film is nagyon jónak ígérkezik. :) Most hirtelen nagy késztetést éreztem, hogy újra kiolvassam a sorozatot, de legyőztem eme érzést, mert csak nemrég fejeztem be a 4. rész olvasását (legalább negyedszerre olvastam ki).
Azt kell mondjam, hogy minél többször olvasom, annál inkább Jacob - pártivá válok. Bár első olvasásra még abszolút Edwardnak szurkoltam, most már azért nem annyira. Valahogy Jacob mentalitását jobban csípem. :) Tetszik, ahogy harcol a nőért! :) Bella helyében én simán megadtam volna már neki magam régen. :)


Egyszerűen muszáj imádni. :) Mikor lesz már június???????? :))))))))))))
Fújjjjjjjjj. Micsoda elvakult rajongó lettem :))))))))))))))))))
Most viszont megyek tovább örömködni. Bebújok az ágyikómba, mert iszonyatosan fáj a torkom, meg hőemelkedésem van. Biztosan elkaptam valami nyavalyát (Remélem jól írtam) :) az oviban. De majd most a hosszú hétvége alatt kikúrálom magam. Vagy nem. :)

Nincsenek megjegyzések: