csütörtök, május 06, 2010

Ruha

Ma voltam megint értekezleten, Jövő héten megint mennem kell. Gondolom felmerül egy - két emberben a kérdés, hogy akkor mikor is dolgozom tulajdonképpen. Őszintén? Bennem is felmerült a kérdés, de okos választ nem tudok rá adni. Akkor dolgozom, mikor van rá időm. Ha nem fér bele, otthagyom. Az utóbbi 2 hétben kifejlesztettem a legjobb technikát. Egyszerűen  közömbösnek kell lenni , bármi történik. Csúnyán megfogalmazva le kell szarni. Ez a túlélési technika rettentően jónak bizonyult. Az utóbbi 2 hetem teljesen nyugodtan és jó hangulatban telt. Még a mai értekezlet is. Jókat röhögtünk négyen . A másik 4 titkárral nem vagyunk annyira jóban. Klikkesedünk, mint az iskolában:) , és még jókat is röhögünk rajta :). Tök jó. Viszont csúnyán néznek ránk emiatt a főnökök. De mi négyen ezen is csak röhögni tudunk. :))
Ma azonban nem azért írok, hanem, hogy eldicsekedjek az új rucimmal. Ugyanis értekezlet után elmentem vásárolni és megvettem a barátosném közelgő esküvőjére a ruhámat. :) katt a képre és nagyobb lesz
A szoknya részét fel kell varrni, mert egy kicsit hosszú (kb. 20 centivel hosszabb hihihi):) Már csak cipőt meg valamilyen táskát kell venni hozzá. Mert addig nem tudom hozzá igazíttatni a cipőhöz a szoknyát, amíg nincs cipő.De a ruha megvan ez a lényeg. Ettől féltem a legjobban.
Most pedig kérem a véleményeket. :)

4 megjegyzés:

Zsuzsu írta...

Szerintem nagyon szép! Nekem tecccik!!!! :-))))

Nancy írta...

:)KÖsziiiii:)
Egyébként nem olyan rövid mint a képen - bokáig ér. A fogason egyébként is olyan furán áll. Rajtam valahogy jobban mutatott. Na nem, mintha annyira tündöklően szép lennék. :))))) De akkor is. Ha már nekem tetszett magamon, akkor az már nagy szó. :)))

Névtelen írta...

Nekem is nagyon tetszik:) Izgulsz már? Ági

Nancy írta...

Igen , nagyon. :) De ezt én is kérdezhetném tőled. :)