csütörtök, május 20, 2010

Készülődés.

Ma megkaptam, hogy szép vagyok. :) Csak az a gond, hogy nem egy dögös kantól, hanem az egyik főnökömtől. :( Ezen még javítani kell egy kicsit. :)
Ezt leszámítva a szombati napra való készülődéssel telnek többé - kevésbé a napjaim. A mai készülődés a szépítő alvás volt. :) Délután úgy belealudtam egy könyvbe, hogy akár bombát is lehetett volna robbantani mellettem. 2 órán keresztül szunyáltam a könyvvel a fejem alatt. De olyan jól esett. Nem tudom mi okozta ezt, mert sosem szoktam aludni délutánonként. Mondjuk az is igaz, hogy általában eleget alszom esténként, ami ezen a héten nem nagyon jött össze. A szokott 8 óráim helyett aludtam minden nap vagy 5-öt. És hiányzik a szervezetemnek az a napi 3 órányi alvás. De nagyon. Mindegy. Majd ma kialszom magam, mert holnap itthon vagyok szabin.
Át kell még gőzölni a rucimat, el kell tervezni, hogy mi , hogy lesz.:) Most még egyébként nyugodt vagyok. Majd kérdezzétek újra szombaton, miután hazaértem a fodrásztól... :) Ha én ilyen idegbeteg leszek, képzelem milyen lesz szegény menyasszony....
Már csak azt nem értem, hogy az én drága anyukám mi a görcsnek idegeskedik. Komolyan mondom, lassan már felfokozottabb idegállapotban lesz, mint az örömanya. :) Ha az én esküvőmön is majd ilyen lesz, én nem tudom mit fogok vele csinálni. Ezzel ki lehet kergetni a világból. Nem bírom, ha ilyen aktívan sertepertélnek körülöttem. :) Ideges fúria leszek tőle. A szalagavatómon már attól is a plafonon voltam, hogy 5 percenként a ruhámat igazgatta. :)
Másik hír. Képzeljétek a citrom/narancs kezdeményem átalakult virággá. Konkrétan virág volt eddig is, de most kinyílt.Jól benéztem ezt a dolgot úgy érzem. Annyira szerettem volna, hogy nőjön valamilyen citrusféleség, hogy már a virág bimbóját is annak néztem. De sebaj. Talán majd most a virágból. Egyébként eszméletlen erős illata van a virágnak. A szoba másik felében van és itt is érzem.
Ma azt hiszem csak ennyit akartam. Szorítsatok, hogy jó idő legyen szombaton!!!!

Nincsenek megjegyzések: