péntek, május 14, 2010

Éjszakázás

Tegnap illetve ma hajnalban akartam írni, de valahogy bevettem a fogalmazás gátlómat, mert egyszerűen képtelen voltam egy értelmes mondatot összehozni. (Na, nem mintha most jobban menne).
Pedig abszolút készültem, csináltam képeket is, meg minden. De valahogy hajnali 2-kor az ember már nem 100-as.:) Egy tv sorozat évadzáró epizódját vártam egy pár másik fanatikus rajongóval együtt.:) Ilyenkor érzem mekkora szívás a 7 óra időeltolódás Amerikához képest... Mondjuk azért így is eltöltöttük az időt. Olyan volt, mint egy nagy össznépi pizsiparti, csak mindenki a saját szobájában ücsörgött Magyarország különböző városaiban és Twitteren meg msn-en dumáltunk. Van egy bizonyos hangulata a dolognak az biztos. Legutoljára akkor éjszakáztam így, amikor  a szakdogámat írtam. Ez azonban most határozottan jobb volt. :)
Egyébként  mindjárt felrakom a képeket,amiről a bejegyzés elején beszéltem, amíg kihűl az ebédem, mert hogy forrón nem ehetem csak langyosan. 3. napja krumplipürén élek. Natúr. Hozzá semmi..Jó lesz, ha már visszajön a hangom.
Szóval arról akartam  még  mesélni, hogy néha, amikor a téli narancs meg grapefruit szezonban rám jön az 5 perc, akkor el szoktam ültetni a magjaikat. Többször próbálkoztam már, de 10 cm-nél nem nőttek nagyobbra. most azonban nagyon csipázhatták a helyüket, mert sikerült egy kisebb ültetvény összehoznom (citrom, narancs, grapefruit vegyesen). Íme az "ültetvény":

Lassan már kereskedést is nyithatok. JA és a lényeg. Eddig ugye a kis fáim csak úgy voltak magukba, zöldelltek veszettül, most viszont elkezdtek virágozni. Hát nem édesek? Sőt, mi több, megjelent az első narancs/citrom/grapefruit (még beazonosíthatatlan, hogy melyik lesz) kedvezmény.:

Örültem ám magamnak nagyon. :)
Aztán még akartam újságolni, hogy új a séróm :). megint van Frufrum és egy árnyalattal megint szőkébb lettem a melírozás miatt. A végén már pláza maca lesz belőlem. :) NA, jóó az azért nem. Előbb festetem be feketére  a hajam... :)
A szövegben elkövetett esetleges hibákért elnézést kérek. Még nem aludtam ki magam. Öreg vagyok én már az éjszakázáshoz. :)

2 megjegyzés:

Zsuzsu írta...

Gratulálok az ültetvényhez!!! Melyik sorozatot nézted?
Jaaa, és küldj képet a hajadróóóól! :-) (pontosabban ne csak a hajad legyen a képen, hanem az arcod is....) :-))
Ma sziporkázó poénjaim vannak ám! :-)
Biztosan a szél teszi.......

Nancy írta...

Jajj, kösziiiiii! Ha majd már nagyban termelek, akkor kaptok tőlem sok - sok narancsot meg citromot. :))))
A Vampire Diariest néztem. Nem tudom mennyire ismered, itthon még nem adták. A Lostból a Boone játszik benne. :)

Kérésed számomra parancs!! Ment az email/kép a hajamról. Meg az arcomról. Egyben, nem külön. :)