kedd, február 16, 2010

"Kígyóharapást méreggel...."

Szinte már földönkívüli élményem volt nem rég egy gyógykenőccsel. Azt hittem egy - két testrésszel kevesebbel jövök ki a dologból ( még most is 2 esélyes a dolog). :)
Reggel arra lettem figyelmes, hogy fáj a térdem. Nem olyan tompán, hanem minden lépcsőfoknál kegyetlenül élesen beleszúr. Néha elő szokott jönni ez a tünet, bár altalában akkor ha lapos talpú cipőről váltok magas sarkúra vagy fordítva. Ez tart egy pár napig , amíg a lábam meg nem szokja. Most azonban nem erről van szó... Mindegy. Kb. egy fél órával ezelőtt bekentem valami erre alkalmas kenőccsel (bár ennek alkalmasságáról csak holnap tudok majd beszámolni, ha már nem fáj), mert már nem bírtam elviselni, hogy nem tudok normálisan mászkálni a lakásban a lépcsőn.
Először baromi hideg volt, pedig elvileg szobahőmérsékleten van tárolva. Elkentem körbe a térdemen és bedörzsöltem, mert a dobozon azt írta: "alaposan masszírozza be a kezelendő felületbe". Hát én bemasszíroztam. Alapból baromi büdös. Annyira hogy csukott ajtó mellet a másik szobában is érezhető...
Leültem és vártam hogy felszívódjon. Egyszer csak elkezdett olyan furán bizseregni, aztán meg melegedni a kezelt terület (térdem és környéke). 1 perc múlva komolyan olyan érzésem volt,  mintha a sütőben lenne a térdem és 300 fokon éppen ropogósra próbálnám sütni. Olyan forróságot éreztem, hogy az már a kellemetlen határt súrolta. Mintha belülről égetnének. (Még most is ég pedig már fél órája, hogy bekentem). De állítólag ez jó , mert ez azt jelenti, hogy használ. Gondoltam magamban, oké, kibírjuk. De ez csak addig volt így, amíg fel nem oltottam a mennyezeti lámpát és meg nem láttam a lábam teljes fényben. Nem is tudom hogy írjam le. Mintha egy nyári napon, amikor kritikusan magas az UV sugárzás, dél körül 2-3 órára elaludtam volna a napon és csak a térdem lógott volna ki az árnyékból Olyan vörös voltam, hogy az már ijesztő. De csak ott, ahol bekentem. De persze erre is azt a választ kaptam, hogy nyugi , ez normális.
Végül már nem bírtam ki, megkérdeztem anyuékat, hogy mi a jó élet van ebben, hogy ilyen hatása van. Ki nem találnátok. Kígyóméreg.
Basszus. Ezzel az erővel egyszerűbb lett volna, ha hagyom hogy egy kígyó megharapjon. Lehet, hogy nem lett volna ennyire durva.
Mondjuk most már úgy vagyok vele, hogy mindegy, csak használjon. (Bár most már könnyen beszélek, mert már nem ég annyira). :)
Brutális, hogy milyen szerekkel kerülök én kapcsolatba. Életveszély. :)

Nincsenek megjegyzések: