péntek, január 29, 2010

"Itt a farsang áll a bál..."

Hát igen, javában zajlik a farsang. Már az óvodában is elkezdtünk ezerrel készülni rá. Persze, persze tudom, hogy a farsang nem 1 napból áll, de az óvodásoknak még igen. Nekik a farsang egyenlő azzal hogy: " 1 napig királylány, lovag (bár ez már elég ritka), pókember, "mittudomén" milyen harcos lehetek".
Ma éppen a csoportszobák dekorációjával voltak elfoglalva, mert jövő héten tartjuk ezt az 1 napos hepajt.
Beszélgettem az egyik óvónővel, mondtam neki, hogy én is jövök, és csinálok velük díszeket. Tudjátok, épp azt a fajtát csinálták, ami 2 krepp papír csíkból készül úgy, hogy egymásra kell hajtogatni őket. Mindegy ez így most lehet, hogy nem érthető, de mindjárt csatolok képeket és , akkor rájöttök mire gondolok.
De nem is ez a lényeg, hanem , hogy mondtam az egyik kolléganőmnek, hogy úgy szeretem ezeket a fajta díszeket, és hogy amikor kicsi voltam, én is nagyon szerettem csinálni. Erre odaugrott 2 nagycsoportos leányzó és mondták hogy csinálnak nekem is. Hát nem édesek?
Tényleg csináltak nekem, kettőt is. Olyan aranyosak voltak. Főleg, amikor meglátták, hogy felraktam az egyiket az ablakba, a másikat meg az ajtófélfára. Nagyon bírom bennük, hogy már egy ilyen apró gesztussal is mekkora örömet lehet nekik okozni.













Szóval ilyeneket csináltak nekem. Úgyhogy most már egy fokkal vidámabb az iroda. :)
Kíváncsi vagyok idén mi lesz a sláger jelmez. Tavaly a pókember meg a ninja tarolt a fiúk körében, a lányoknál meg a klasszikus királylány és tündér variáció. :) Emlékszem, hogy én voltam oviban Törpilla, meg pillangó (sírós pillangó, mert egész reggel sírtam). A többire nem emlékszem.
Most nem is tudom mi lennék, ha be kéne öltöznöm....( az mellékes, hogy örülök, hogy önmagam tudok lenni)
Mondjuk boszorkány :)))) De csak olyan dögös hosszú fekete ruhában :)
Vagy angyalka, igazi szárnyakkal és glóriával (ha-ha-ha, na persze...  én meg az angyal... két különböző dolog :-)  ) Maximum bukott angyal :))))
Azt hiszen most kell abbahagynom, mielőtt rossz irányt vesznek a dolgok :)))))))))))))

Nincsenek megjegyzések: