csütörtök, január 07, 2010

Állapot: inkább hagyjuk...

Határozott szándékkal érkeztem. Le akartam írni valamit. De olyan agyhalott állapotban vagyok jelenleg, hogy mire ideértem a géphez egyszerűen elfelejtetem, hogy mi a fenét akartam írni. Na, sebaj. Ez úgy látszik egy ilyen hét.
Úgyhogy most ömlesztve (és valószínűleg helyesírási hibákkal tele) kapjátok azokat az infókat, amik ezek után eszembe jutnak a heti történésekkel kapcsolatban.
Először is a torokgyuszit legyőzve tegnap sikerült lenulláznom a kezemet. A kézfejem reccsent egy picit a kutyával való játék közben. Nem nagyot, de érezhetően. Az ujjaimat tudom mozgatni, úgyhogy akkora baj nem lehet. Mindenesetre a szivárvány minden színében játszik, és fáj, na meg persze egy kicsit be van dagadva. (egyébként most is egy kézzel pötyögök. tök vicces..., mint aki életében először ül a gép előtt és még nem találja a betűket).
Ez is csak azért van, hogy ne unatkozzak. :)
Azért ez a melóban is nagy mértékben lassítja a munkatempómat. Dél körül már írni nem nagyon tudtam vele.(mert ugye miért is ne az a kezem sérüljön, amivel írok). De azt mondták a kollégák, hogy inkább dolgozzak lassan csak legyek bent. :)
Mintha nem lennék bent eleget. A héten még nem tudtam időben hazajönni, minden nap ráhúztam minimum másfél órát. Tudom, tudom, hülye vagyok. De a  munkamániámat anyutól örököltem. Ő hazahozza a munkát, és meg inkább bent maradok és ott csinálom meg.
Hazatérvén pedig a nap hátralévő részében nagyjából teljesen használhatatlan vagyok. :) Az első dolgom, amikor beesek a szobámba, hogy bekapcsolok valami zenét, ami ébren tart. Most 2 nagy kedvencem van. Az egyik a Within temptation nevű zenekar új dala.  Ezt a dalt Chris Jonesszal közösen készítették és szerinten nagyon jól sikerült. Egyébként iszonyatosan tetszik a srác hangja.
A másik "dalocska" pedig a 2012 c. film filmzenei cd-jén található egyik szám.
Basszus , az előbb megint eszembe jutott valami, amit le akartam még írni és már elfelejtettem. Hát ez hihetetlen.....
Inkább abbahagyom az írást. Maj ha eszembe jut leírom egy cetlire aztán, ha legközelebb írok, akkor majd megemlítem.

Nincsenek megjegyzések: