hétfő, január 18, 2010

Vegyes felvágott

Most nézem csak, hogy milyen régen írtam. Hétvégén szándékomban állt, de egy kis gubanc volt a gépemmel, így elmaradt. De pont az jutott az eszembe, hogy így visszagondolva azt sem tudom, hogy mi történt a múlt héten a BKV sztrájkot leszámítva. Az elég jelentősre sikeredett.
Egyébként ez még azokat is megbolondította, akiket nem érintett közvetlenül - gondolok itt magamra. Semmi nem úgy ment, ahogyan kellett volna és ez alatt nem csak a buszokat meg a villamosokat értem.
De legalább elmaradt a múlt hétre tervezett értekezlet. Nem sok kedvem volt hozzá. Most sincs sok kedvem menni, de muszáj. Holnap már nincs sztrájk, amire lehetne hivatkozni. :) Hajrá agysejtgyilkolás. :)
Ha már agysejtgyilkolásról van szó, láttam egy nagyon jó filmet, Másnaposok a címe. Rég láttam ilyen jó vígjátékot. Négyen elmennek legénybúcsúra Vegasba csak valahogy sikerül annyira berúgniuk, hogy nem találják reggel a vőlegényt , viszont helyette gazdagabbak lesznek egy kisbabával meg egy tigrissel a fürdőszobában. :) Állati egy film. Meg a kínai drogbáró vagy én nem is tudom micsoda is haláli benne. Aki akar egy nagyon jót vihogni, az feltétlenül nézze meg. Egyébként pont tegnap volt a Golden Globe díjkiosztó, ahol valamilyen kategóriában díjat is nyert a film. Azt, hogy melyikben, azt ne kérdezzétek. :) Mindent én sem tudhatok. HIHIHI. :)
Azt viszont tudom, hogy mára virradóra megint esett a hó. Ahhoz képest, hogy csak 1-2 cm-t jósoltak, esett vagy 10-15 :) Még jó hogy van előrejelzés. Persze ebben az esetben nem bánom. Szeretem a havat. Főleg most, hogy folyamatosan hideg lesz a héten és így azért megmarad.
Mit is akartam még? Ja igen, a szőnyegemről a képek. Íme:


Sikerült 2 ugyanolyan mintával rendelkezőt vennünk. Egy kicsit és egy nagyot. Alapból szeretem a fekete - fehér kontrasztos dolgokat, tehát már ezért megérte. Azonban ráadásként jön még hozzá az, hogy valamilyen okból kifolyólag sokkal nagyobbnak tűnik tőle a szoba. Nagyítja a teret, legalábbis optikailag.
Az új ágyat meg nem fényképeztem le, mert most kupi van, és lusti voltam rendet rakni egy fénykép kedvéért. :)
De legközelebbre csinálok róla, ha nem felejtem el. :) (Bár erre garancia nincs. Mármint arra, hogy nem felejtem el) :)
Meg azt akartam még mesélni, hogy hétvégén mentünk Pomázra autóval, és elég kihalt tájak mellett haladtunk el néha. Egyszer csak egy olyan mező vagy rét (vagy nem is tudom mi volt az tulajdonképpen) mellé értünk, ami beillett volna egy horrorfilm helyszínének simán. Itt -ott kopasz fák és a föld felett 1,5 - 2 m (pont egy embernyi) magasságban tej sűrű köd vagy pára. Alatta és felette tök tiszta volt a levegő. Az volt a durva, hogy a köd meg a tiszta levegő között hihetetlenül éles volt az átmenet. Mintha lett volna ott egy láthatatlan vonal, ami elválasztja őket. Komolyan mondom hátborzongató volt. És akkor a varjakat még nem is említettem.... Ha egy horrorfilmben meglátok egy olyan jelenetet,ami egy ilyen helyen játszódik, akkor azonnal aktívan keresgélek valamit, amit a szemem elé tudok tenni, ami mögé el tudok egy kicsit bújni... :))) Kár, hogy nem tudtam lefényképezni. Érdemes lett volna. Na mindegy. Talán majd legközelebb. Addig is kénytelenek lesztek elképzelni, hogy milyen lehetett. :)

Nincsenek megjegyzések: