szombat, június 04, 2011

Évzáró

Azt hinné az ember, hogy a tanévzáró közeledtével ( konkrétan előtte egy - két héttel) az oktatási intézmények dolgozói már nem csinálnak semmit, csak  a lábukat lógatják. Innen jelezném, hogy ez nem így van. A belünk kilóg, hogy ezzel a csúnya hasonlattal éljek. 
Mintha mindent most kéne hirtelen megcsinálni egyszerre.
Viszont kikapcsolódásként (ha -ha -ha) a héten bevetettem magam a fodrászhoz és megszabadultam a majdnem derékig érő hajamtól, és most a vállamig ér. Mindenikek az volt az első kérdése, hogy hol hagytam a hajam. Elhiszem, hogy szép a hosszú haj, szeretem is, de csak egy ideig, mert aztán már nem tudok vele mit csinálni, melegít, nehéz, fáj tőle a fejem, szóval minden bajom van. Ilyenkor hirtelen felindulásból begorombulok, berontok a fodrászomhoz és levágatom. Mikor megállok nála az ajtóbán, rám néz és csak annyit kérdez: "Ugye nem vágatod le rövidre?" Szegényt mindig lelombozom. Most is olyan nehéz szívvel vágta le :)
Azért is volt praktikus most levágatni, mert az elkövetkezendő 2 hétben egy halom olyan hivatalos, fél - hivatalos, nem hivatalos eseményen kell részt vennem, ahol nem árt, ha nem úgy áll a hajam , mint a szénaboglya.
Lesz itt ballagás, búcsúztató, és életem első szülői értekezlete, amitől előre rettegek... Bár mondjuk itt még csak bemutatkozunk, és nem kell majd különösen sokat beszélnünk, de akkor is izgulok na. :) Nem vagyok az a kiköpött előadó típus :) 
Utána pedig végre szabadságon leszek. Egy csomó mindent elterveztem, mint minden évben, aztán majd meglátom mit tudok belőle megvalósítani. Szeretnék fordítani, a blogomon tevékenykedni egy kicsit sűrűbben mint eddig, találkozni a barátokkal, és töménytelen mennyiségben olvasni. :)
Úgy néz ki néha megtalálható leszek a Balatonon is, főleg Szepezd környékén egy - két nap erejéig. Szóval hajrá nyár! Ennek örömére most rohanok és beleugrok a medencébe (28 fokos a víz ). :)


Hangulat: feldobott
Zene: 30 Seconds to Mars - Closer to the Edge
Ital: Jeges kávé


Nincsenek megjegyzések: