szombat, április 23, 2011

Utazni jó!

Valahogy mostanában ez a téma folyton elém ugrik valamilyen formában. A múlt hétvégén az ágyat nyomtam magas lázzal, és ilyenkor mindig kizárólag természetfilmeket vagy hasonló ismeretterjesztő műsorokat vagyok képes nézni. Most sem volt ez másképp. Amikor nem krokodilok befogási módszereit tanulmányoztam félálomban, akkor az utazási csatorna által prezentált szebbnél szebb tájakban gyönyörködtem, így próbálván legalább a kedvemen javítani egy kicsit. Aztán  megtudtam, hogy az egyik ismerősöm ( a mázlista dög) pár hétre Amerikába utazott. A héten erre fel, mintha jel lenne, apa kapott egy névre szóló levelet az Amerikai Légitársaságtól, melyben tájékoztatják, hogy újból van Budapest - New York közvetlen járat napi rendszerességgel. Az utolsó ilyen szösszenet Szanik blogján várt, ahol épp egy olaszországi kiruccanás tervéről írogatott. 
Tényleg mintha az univerzum valamiféle jel - áradatot indított volna felém, hogy nekem utaznom kell mindenképpen.
A célpont egyértelműen Amerika, már csak abból kiindulva, hogy szerelmes vagyok abba a nyelvbe, de valahogy Anglia esős szürkesége (meg az akcentus) nagyon taszít, így maradnak az Egyesült Államok. Azon belül is elsősorban a Keleti rész, North Carolina, South Carolina, Pennsylvania, Virginia , Georgia. Főleg North Carolina-ba mennék, ha lenne rá lehetőségem. 
Link
 Ott szívesen is élnék, egy folyóparti kis házikóban, mondjuk Wilmingtonban. Ilyen kilátásra nem lenne rossz ébredni  reggelente, nem?
Link

Link
Az évek alatt rájöttem, hogy én mindig is kisvárosi, kertvárosi lakos leszek, ha tehetem. Nem bírom a nagyváros zaját és nyüzsgését. Mondjuk egy ilyen háznak kimondottan örülnék.

Link

Sok mindent megadnék, ha egy ilyen házban ébredhetnék minden nap, és az erkélyre kilépvén a fenti folyóparti képek egyike fogadna. Az lenne számomra a tökéletes élet.
Természetesen Kanadát sem húztam ki a biztos úti célok listájáról. Oda is mindenképpen leszeretnék menni egyszer. De most valahogy Amerika közelebb áll a szívemhez.


Hangulat:  tervezgetős
Ital: Kóla

2 megjegyzés:

Szanik írta...

Azért azok a tervek inkább csak álmok ám az én esetemben is! Bár remélem egyszer megvalósuló célokká érlelődnek, de most ugyanabban a vágyakozó fázisban vagyok, amiben Te.
Amerika nekem is tetszene, (a képek alapján olyan, mintha Tree Hillben akarnál élni:D), én magamnak Cunnecticutot (Stars Hallow miatt) vagy San Francisco környékét választanám. Meg persze New Yorkot, az örök szerelmet.:)
Egyébként a legjobb barátosném is arra készül lakni, úgyhogy ha egyszer eljutok hozzá jöhetsz Te is!!!:D

Nancy írta...

@Szanik Nem jársz messze az igazságtól Tree Hillt illetően. :D Wilmingtonban forgatták a sorozatot, de nem emiatt ez a fő úti célom. Ez csak a hab a tortán :D
Igen, a Stars Hallow - féle kisváros is tipikusan nekem való lenne, csak a víz hiányzik :D Ezért nyert Wilmington.
New Yorkot érinteném egy kirándulás erejéig meg Los Angelest is, de tartósan ott lakni nem tudnék.
Jajj, de jó a barátnődnek. Nagyon irigylem!! :D Ha esetleg összejön, szívesen mennék, köszönöm, az invitálást :D