péntek, április 08, 2011

Pénteki Öröm Parádé (2)

Ismét eltelt egy hét. Mindig elhatározom, hogy gyakrabban fogok bejegyzéseket írni a blogra, de valahogy mire feleszmélek, mindig péntek van... így marad  a pénteki összefoglaló. Ami nem baj, csak azt sem szeretném, hogy csak és kizárólag ilyen öröm parádés bejegyzésekből álljon a blog, úgyhogy ígérem igyekszem ezen változtatni a közeljövőben.Azonban most jöjjön a heti ötös.

1. Az Üvegtigris visszavág
Aki látta már az Üvegtigris 1 -2-t tudja, hogy körülbelül miről is szól a film. A hét elején sikerült megszereznem DVD-n a 3. részt. Szinte nem is tudom mikor nevettem filmen ennyit, a könnyeim szabályosan potyogtak közben. Végül is fogták Lalit meg az egész bagázst és fővárosi környezetbe helyezték az eseményeket, a helyzet meg jött magától, mert az ő esetükben miért ne jönne. :D A kedvenc részem a trilógiából egyértelműen. Sokszor meg fogom még nézni.



2. Megint I am number four
Kicsit félve bár, de megint megemlíteném az I am number four című filmet. Igaz a múltkor a könyvről meséltem pár sorban, de most a filmről van szó. Pontosabban a DVD-ről, ugyanis a héten derült ki, hogy május 24.-én jön ki külföldön, és azt be fogom szerezni bármi áron. :) Vagy így, vagy úgy, de itt fog díszelegni a polcomon eredeti kiadásban. Igen, mondhatni túlságosan nagy a lelkesedésem, ha erről a filmről van szó. :)

3. Egy rövid utazás Idrisbe
Könyvmániámból kifolyólag, muszáj, hogy legalább egy könyves pont is legyen az ötben :) Most Cassandra Clare legújabb könyve van terítéken, ami kedden jelent meg külhonban. Előjegyeztettem hónapokkal ezelőtt, és már útban van felém. Alig várom , hogy a kezembe kaparintsam, és olvashassam.

4. Könyvjelzők by Vera
Egy nagyon kedves barátnőm meglepett a héten 2 gyönyörű szép könyvjelzővel cserébe, amiért segítettem neki lefordítani egy novellát angolra.

Nem titkoltan ő is Cassandra Clare fan és a Végzet ereklyéi ihlették a két szépséget, amit innen is nagyon - nagyon szépen köszönök neki! :) Ha megjön az új könyvem, fel is avatom az egyiket :)

5. Nagy változások
A legjobbat hagytam megint utoljára. A héten nagyon jó hírt kaptam, ugyanis biztossá vált, hogy szeptembertől új, végre végzettségemnek megfelelő munkakörben fogok dolgozni. Izgulok is, várom is, de azért félek is egy kicsit, bár ez még talán belefér. :)

Zene: Jared Lee - It's over
Hangulat: Álmos
Ital:  Narancsos tea

3 megjegyzés:

Zsuzsu írta...

Nagyon tetszik ez a PÖP, sugárzik a vidámság az oldalról! :-)
A munkához pedig még1x GRATULAAA!
Az Általad említett Milo szerintem Fergie big girls don't cry c. számában volt messze-messze a legjobb! (kisfiúsan nekem túl kisfiús) :-)))

Nancy írta...

Örülök, hogy érződik a jókedv kifelé is. Végül is pontosan ez lenne a célja :)
Köszi, kösziiii, remélem helyt állok majd ezen a fronton is :D
Hmmmm. Azt a klipet el is felejtettem, pedig abban tényleg nagyon jó. Sokszor csak miatta néztem meg.:D

Zsuzsu írta...

...igen, ezzel én is így voltam a szám maga annyira nem is jó...:-)