péntek, június 10, 2011

Pénteki Öröm Parádé (3)

Mivel nagyon régen jelentkeztem már PÖP-pel, úgy gondoltam, pont most van itt az ideje. Úgyhogy lássuk a heti örömökben gazdag 5-ös listát.

1)Hosszú hétvége
Igazándiból most a hétvégével kezdenék, mert ez a legörömtelibb esemény. A cím magáért beszél, hosszú hétvégének nézünk elébe. Kimondhatatlanul örülök neki, mert nagyon nehéz és sűrű hetem volt, nagyon sok programmal és kicsit elfáradtam. Ez a három napos pihenő elég lesz ahhoz, hogy valahogy kihúzzam azt a négy napot, amit még  le kell dolgoznom a jól megérdemelt szabadságig.

    2)Szabadsááááááág  
     Az előző ponthoz kapcsolódóan megemlíteném a szabadságot, amit már úgy várok, hogy arra nincsenek igazán szavak. Gyakorlatilag január 3.-a óta folyamatosan dolgozom a hétvégék kivételével. Már nagyon rám fér egy kis pihi, aztán szeptembertől úgyis teljesen más lesz minden. :)
     
    3)Tetszésnyílvánítás     
      A tetszésnyilvánítás a múlt héten levágatott hajammal kapcsolatos, ugyanis mind a mai napig kapom a bókokat meg a dicséreteket, hogy mennyire jól áll. Az én amúgy is szegényes önbizalmamnak ez kimondottan jól esik :) 
     
    4)Citromos sör  
      Ehhez tudni kell, hogy soha nem voltam oda a sörért, sőt, kimondottan nem szerettem. De annyira nagyon dicsérték ezt az új irányzatot, hogy muszáj volt megkóstolnom, mert rettentően kíváncsi személyiség vagyok. Aztán láss csodát, annyira megkedveltem, hogy ha a nagy melegben hűsítőre vágyom, azt iszom. Kicsit a Bacardi Breezert juttatja eszembe az íze, amit úgyszintén szeretek, tehát nincs gond, ráadásul nagyon - nagyon minimális az alkoholtartalma, aminek szintén örülök. 
       

    5)Szülői értekezlet 
      Túl vagyok életem első szülői értekezletén, mondhatni sikerrel. Nagyon izgultam előtte, de azt kell mondjam, ahhoz képest annyira nem is szerepeltem le. Azt nem mondom, hogy nem ért meglepetést, de valahogy azt is sikerült túlélni :) Szóval már várom a szeptembert.
       

 Hangulat: fáradt
       Ital: kávé


Nincsenek megjegyzések: