szerda, június 10, 2009

Fodrász


Ma végre, hosszú idő után sikerült eljutnom a fodrászhoz. Levágattam a "sörényemet" meg melíroztattam. A fodrászom azt mondta, hogy babaarcom lett az új színtől. :) Nekem még nagyon fura, ha belenézek a tükörbe, nem is tudom kit látok benne :)
Egyébként meg nagyon tetszik.
Ilyenkor elgondolkozom azon, hogy miért ragaszkodtam én annyira a vörös színhez, ami iszonyatosan sápadttá tesz, mert alapból eléggé világos a bőröm.
Mindegy. Örülök, hogy tudott még ezen a héten fogadni a fodrász, mert így legalább a szombati pedagógus napi összeröffenésen nem úgy fogok kinézni, mint aki épp a telekről jött (nem mintha lenne telkem, de ezt most nem tartozik ide). Bár az is igaz, hogy addig még elkaphat valahol útközben egy zivatar és akkor úgy fogok kinézni, mint egy vízbe fojtott macska :) De egyelőre még megúsztam ezt az eső dolgot. Remélem szombatig így is marad, legalábbis nagyon ajánlom az időjárás felelőseinek!!!!

Nincsenek megjegyzések: