kedd, június 30, 2009

Bevásárlókörút - 2. felvonás


Megvolt a második menet is a felújításhoz szükséges kellékek beszerzésében. Ma hazajöttem a munkából, és elindultunk apuval tankolni. Akkor bevillant valami, mégpedig az, hogy, ha már úgyis úton vagyunk, miért ne kerüljünk 1-2 áruház felé ( nem, mintha annyira közel lenne bármelyik is), hogy beszerezzük a még szükséges kellékeket. Annyira sikeres lett a "kis" kitérő, hogy a falfestéken kívül minden megvan: tapéta, tapétaragasztó, festőhenger, parketta (az előző beszerző körútról) Már tényleg csak az időpont meg a festék kell és indulhat a nagy átalakítás. :)
Egyébként nagyon veszélyes helyek ezek a barkácsáruházak. Egyszer beszabadulnék úgy, hogy azt vehetnék,amit akarok, mert a pénz nem szabna határt, egy havi felső vezetői fizetést simán el tudnék költeni. Talán még a két havi fizetést sem esne nehezemre elherdálni :) Szebbnél szebb tapéták, függönyök, kiegészítők(gyertyák , képkeretek stb.)...... Annyira jó dolgok vannak, csak kapkodtam ide - oda a fejemet, de azt megfogadtam, hogy legközelebb csak szemellenzővel (olyannal, ami a lovaknak van, hogy csak előre tudjanak nézni és ne ijedezzenek mindentől) megyek be az ilyen üzletekbe..... Pedig még lesz egy forduló a festék miatt. Na, nem baj, addig keresek szemellenzőt :)
És még egy jó hír. Már csak 3 nap és kezdődik a szabadság!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Már minden porcikám arra áhítozik és tisztelettel gondolok azokra, akik még dolgozni kényszerülnek egy darabig. :) Nekik sok - sok kitartást!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

Zsuzsu írta...

Akkor rám is tisztelettel gondolsz Angyalom, ugyanis én nem 3 napot, hanem 3 HETET vagyok kénytelen még dolgozni!!! Az első szabadnapodon erősen gondolj rám légyszi! :-)

Nancy írta...

Igen,Rád is céloztam. :) Vigasztaljon az a tény, hogy mire letelik számodra a 3 hét, addigra én már újra munkába állok... A te utolsó munkában töltött heted az én első munkában töltött hetem lesz egyben.