kedd, szeptember 14, 2010

Mikor úgy indul a nap, hogy legszívesebben visszafeküdnél aludni...

Hétfőn reggel készülődtem dolgozni menetrendszerűen. Már éppen indulni készültem, amikor felhívtak telefonon a munkahelyemről, hogy a másik telephelyen be kellene ugranom a kolléganőm helyett. Szegényt baleset érte, és  a többiek nem igazán tudtak mit kezdeni a munkájával. Természetesen igent mondtam. Hozzájuk jártam gyakorlatra, náluk kezdtem dolgozni, egyértelmű volt, hogy kisegítem őket és beugrom egy fél napra. Mire beértem, addigra már nem csak fél napról volt szó. Most ott tartunk hogy nov 30-ig elvállaltam a dupla munkavégzést. Tovább nem vagyok hajlandó. Ez a másfél hónap is bőven elég lesz. Addigra  a vezetőség meg keressen valaki mást arra a posztra. Amit szerény véleményem szerint már most is megtehettek volna. Szóval most 2 melóhelyen "bulizok" 2 és fél hónapig. De már 2 nap után érzem, hogy nem vagyok normális, amiért elvállaltam. Mondjuk az is igaz, hogy nem akarom őket cserbe hagyni, mert ők is mindig rendesek voltak velem.
Úgyhogy, ha az elkövetkezendő 2 és fél hónapban eltűnnék, valakinek nem válaszolnék valamilyen üzenetére (sms, email, postagalamb, telefon, bármi), vagy elfelejtenék valami, amit megígértem,  akkor előre is elnézést kérek. Mindenkit kárpótolok, amint felszabadulok. :)
Próbálok majd azért mindenki felé (már akit érdekel mi van velem), néha életjelet adni, de nem garantálok semmit. :)
Sajnos nagyon reális lett hirtelen a mondás, hogy a szükség törvényt bont.
De már számolom a napokat visszafelé. A blogon jobb oldalon a visszaszámlálás azt mutatja, hogy mennyit kell még duplán melóznom . :)

5 megjegyzés:

Zsuzsu írta...

Jaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!
Szegénykém! Kitartás!!!! Az óra ketyeg!!!!
Ráérsz a válasszal, érd utol magad! :-)
(de remélem, a képek tetszettek) :-)))))))))))

Nancy írta...

Köszi. Én is folyamatosan azt motyogom magamban, hogy kitartás, kitartás, már csak 71 nap.
Imádtam a képeket, de ma mindenképpen válaszolok is az emailedre. :)

Zsuzsu írta...

Hűűű, ha jól látom, egy hónappal csökkent a visszaszámlálás.......jó hír! :-)))

Nancy írta...

Á, nem, csak már nem bírtam nézni, hogy még 70 nap van hátra :)
Egyébként most nem lehet tudni, hogy mikor lesz vége a dupla műszaknak. A nov. 30 a legkésőbbi időpont, de lehet, hogy előbb. Azért tettem egy hónappal előrébb a számlálót.:)

Zsuzsu írta...

Hát igen, fő az optimizmus!!! :-)))