csütörtök, szeptember 30, 2010

Füstjelek

Ezúton jelezném füstjelekkel, hogy élek.  Megvagyok , csak egyszerűen nehezebb besűrítenem a programokat a nap 24 órájába, mint eddig. Ráadásul valami  nyavalyát is elkaphattam a gyerkőcöktől az oviban, mert 2 napja olyan csúnyán köhögök, hogy azt még hallgatni is rossz. Ezt leszámítva, azonban minden rendben. Ma egy picit hamarabb hazaértem, úgyhogy pihenésképpen gondoltam lepötyögök egy pár sort. Mielőtt azonban nekiálltam ezt begépelni, rátaláltam egy új sablonra és  gyorsan fel is raktam, Valahogy ebben a hűvös , szeles őszi időben nem éreztem helyén valónak a nyári sablont. Igaz, amíg süt a nap, addig nincs semmi gond. Azt az időt szeretem. Lassan azért lehet előszedem a sálakat, sapkákat. Évekkel ezelőtt erőszakkal sem lehetett volna sapkát rám adni. Tavaly azonban sikerül egy nagyon szép kis együttest (sál + sapka) találnom, sötét lila színben ( a lila szín a gyengém), strasszokkal díszítve.  Azt le sem lehetett szedni a fejemről és a nyakamból. Elhatároztam, hogy ha idén is találok valami csinosat, azt gondolkodás nélkül megveszem. Nálam pedig ez nagyon nagy szó. :)
De vissza a bloghoz. Annyiban változott még a kinézet, hogy az oldalsávon kiéltem a pillangó - mániámat, és berakosgattam olyan pillangós képeket, amibe első látásra beleszerettem. Szeretném majd az oldalon található zenéket is frissíteni, berakni az új kedvenceket, és leszedni a már kevésbé kedvelt számokat. Erre azonban csak hétvégén lesz alkalmam. Legalábbis megpróbálom besűríteni valahová. :)

3 megjegyzés:

Szanik írta...

A sapkákkal én is így vagyok, bár én a mai napig csak akkor veszem fel őket, ha utána senki nem látja a hajamat.:D Egyébként a lila nekem is a gyengém.
A sablon nagyon nagyon nagyon jó lett, szuperek a pillangós képek.
ui.: jobbulást, remélem hamarosan meggyógyulsz!:)

Nancy írta...

@Szanik Nekem is sokáig ez volt a bajom, hogy utána a hajamnak annyi, de aztán betettem egy pici fésűt a táskámba, így megoldódott a probléma :D
Köszi. Egyébként nem kimondottan az én stílusom ez a mostani sablon, de valamiért mégis szerelem volt első látásra.:D
Köszi, aranyos vagy, igyekszem meggyógyulni. :)

Szanik írta...

Egy kis off: kaptál tőlem egy díjat!!:) Viszont nem linkeltelek be, ha nem gond, mivel nem vagy nyilvános. De szeretem ezt a blogodat is olvasni, úgyhogy semmiképpen nem akartalak kihagyni a játékból.:) itt a link: http://szanik-buborek.blogspot.com/2010/10/kreativ-lettemvagyokleszek.html