csütörtök, június 07, 2012

Nincs mentségem

És tényleg nincs mentségem. Egyszerűen január óta folyamatosan  pörög a mókuskerék. Most, mikor már azt hinné az ember, hogy végre lazíthat és nem fog kilógni a nyelve és egyéb testrészei, akkor a sors simán keresztülhúzza a számításait.
Tanév vége van, de lazítani lehetetlenség. jelenleg kicsit sem fergeteges a hangulat a munkahelyemen sem. Biztos az is közrejátszik, hogy mindenki fáradt és mindenki nagyon kivan már. Bár valahogy mindig az nyivákol a legjobban, aki a legkevesebbet tette a közösségért (és valahogy mégis ő hiszi azt, hogy ő dolgozik kizárólag, és csak ő lehet éppen ezért elfáradva, a többiek ne is álmodjanak róla.)
Mindenesetre  az elkövetkezendő 2 hétben jó pár váratlan és kevésbé váratlan bomba fog robbanni, ami alapjaiban fogja megrengetni az egész kollektívát, remélem, hogy a jó irányban.
Ami a munkahelyen kívüli időmet illeti? Az is munka :) a változatosság kedvéért. Két nagy projektben is benne vagyok (nyakig) jelenleg, de a nyárra ezen a fronton is pihenést tervezek nagyon aktívan, különben esélytelennek látom, hogy szeptemberre összeszedjem magam. Márpedig arra igencsak szükség lesz az előrejelzések szerint.
Most is csak azért tudtam írni, mert mikor hazaestem ma, leültem az asztalomhoz, és nem vagyok képes elmászni az ágyig, hogy lefeküdjek aludni.Így jobb híján gondoltam lepötyögök néhány gondolatot, amit azt hiszem be is fejezek,, mert a szemeim már nem akarnak túlzottan nyitva maradni, úgyhogy kénytelen leszek elvonszolni magam aludni :)


Hangulat: álmos
Ital: citromos - maracuja-s ásványvíz
Zene: Empire State of Mind by Jay-Z & Alicia Keys

Nincsenek megjegyzések: