vasárnap, július 31, 2011

Ének az esőben

Énekelnék én az esőbe szívesen. Mikor még kisebb voltam, emlékszem olyan nyárra, hogy rettentő meleg volt, hirtelen megjelentek a csúnya felhők, dörgés, villámlás kíséretében, elkezdett esni az eső, de langyos eső, így kint ugráltam a kutyával a vízben. 20 perc múlva, miután a vihar elvonult, újra meleg volt és hét ágra sütött a nap.Most? Meleg van, hőség, jön az eső, olyan hévvel, hogy jobban jársz, ha nem vagy kint mikor lecsap, sőt még lehet, hogy a házban sem vagy teljesen biztonságban. Utána meg napokig olyan hideg van, mintha legalább október lenne, pont azzal a hangulattal. Ilyenkor az embernek kimozdulni sincs kedve. Reggelente plusz fél órára van szükségem, hogy észhez térjek normálisan, és naponta az 1 kávé helyett 3-at iszom. 
Így maximum csak a szobában énekeltem az elmúlt héten, eszkimóként beöltözve és csupán az ablakból csodáltam a medencét.
Remélem azért még idén lesz alkalmam a használatára is, bár a meteorológusok nem sok jóval kecsegtetnek. Azt mondják, hogy idén nyáron már nem lesz kánikula. Pedig azért még korán van ahhoz, hogy megtaláljon minket az őszi időjárás.
Egyébként nem lenne vele gondom, ha nem lenne hatással a hangulatomra is. A borús időjárásból elég lesz bőven télen. Nyáron süssön a nap és legyen meleg.
Remélem azért augusztus második hete, mikor az új munkámat kezdem majd, napsütéssel köszönt ránk. Az lenne csak a tökéletes kezdés, de addig még elég sok teendő van.

Zene: Travis - Why does it always rain on me (esőre való tekintettel)
Hangulat: Szomorkás
Ital: Forró (!!!) tea

2 megjegyzés:

Szanik írta...

Még én sem mondtam le idénre a jóidőről, sőt, nálunk most épp süt a Nap!:D Én még azért egy hosszú indiánnyárban reménykedem, ha a július kimaradt, legalább a szeptember lehetne kellemes.
Az új munkának meg még nem is gratuláltam; nagyon örülök neked, remélem minden úgy fog alakulni, ahogy szeretnéd! Azért az nagyon szuper dolog, ha az ember azzal foglalkozhat, ami boldoggá teszi!:))

Nancy írta...

Az előbb még nálunk is sütött, de már beborult :(
Ettől függetlenül én sem mondok le róla, hogy lesz még igazi nyár.
Köszönöm, remélem én is , hogy úgy alakulnak majd a dolgok, ahogy elterveztem.Nagyon jó lenne.:)
(mire ezt megírtam megint kisütött a nap :D )