hétfő, március 07, 2011

Mozi

Hosszú, hosszú idő után végre ismét eljutottam moziba. Nem vagyok sűrűn mozizós típus, évente egyszer, ha eljutok.
De most muszáj volt, 2 okból is. Egyrészt, mert anyának megígértem, hogy elviszem őt egyszer (ő még régebben volt, mint én), másrészt meg ezt a filmet moziban kellett látni. Hogy melyikről is van szó? Hát A negyedikről.
Anya becsületére legyen szólva, attól sem riadt vissza, hogy sci-fi és feliratos. Hősiesen végigülte a több, mint 2 órát (reklámmal meg mindennel együtt), ráadásul azt mondta a végén, hogy nem is volt rossz. Ez tőle hatalmas elismerés, főleg, hogy nem az ő műfaja. De kinevetett, mert mondtam neki előző nap, hogy igyekezzen haza a munkából, hogy időben odaérjünk, mert különben nem lesz jegyünk. Erre összesen 8-an voltunk a teremben. A mai napig hallgatom, hogy minek kellett ennyire sietni, meg idegeskedni. :)
Azt, hogy nekem mennyire tetszett, szerintem nehéz lenne szavakba önteni. A könyvre, amiből az adaptáció készül, már korábban felfigyeltem. Amikor megtudtam, hogy Alex Pettyfer meg Timothy Olyphant játszik a filmben, nem bírtam magammal. Tudtam, hogy látnom kell moziban, nagy vásznon, bármi áron. Úgy voltam vele, ha kell, akkor bevállalom, hogy egyedül elmegyek és megnézem, de hála az égnek, erre nem került sor, mert hülyét kaptam volna a végére. Volt benne 1-2 olyan jelenet amitől igencsak megugrottam, részben a hirtelen történések, részben az azt kísérő dobhártyaszaggató hangzás okán.
Voltam már moziban, tudom milyen hangos, de ez most még a megszokottnál is hangosabb volt. Főleg a végén, mikor minden robbant meg égett.
Maga a történet nagyon tetszett, ismerősökkel, akik szintén látták a filmet, arról beszélgettünk, hogy szívesen néztük volna még tovább. Sebaj, lesz folytatás. Addig meg olvasgatom a könyvet, meg ha megjelenik a DVD, akkor beszerzem és azt fogom nézni sokszor, nagyon sokszor.
A legédesebb a kutya volt az egész filmben, neki nagyon szurkoltam. :) Jó persze szurkoltam John Smithnek (Alex Pettyfer) is, de kutyusnak jobban, tök jó fej volt. Egyébként ahhoz képest, hogy sci-fi, szerintem tök jó film volt. Volt akció, szerelem, humor. Néha olyan jókat mosolyogtam, főleg a srácon, aki segített John-nak.:)
A filmzene is igencsak jóra sikeredett. Így végezetül be is linkelem az egyik kedvencemet belőle:



Meg még egyet, mert nem bírom ki. Imádom a azámokat:)

2 megjegyzés:

Zsuzsu írta...

Timothy Olyphant mindig jó!!! Miatta érdemes megnézni bármilyen filmet.....:-)))
...és milyen volt a kutya? Jó vége volt a filmnek?

Nancy írta...

Bizony. Ugyanaz a kategória, mint Gerard Butler :))
Egy édes kis Beagle volt a kutyus, és annyira jó fej volt.Mindig a legjobbkor jelent meg mindenhol.
Igazándiból nem lett teljesen lezárva a történet, mert lesz folytatása, de egyelőre a jók győztek. Viszont Timothy Olyphant nem élte túl :(((